joi, mai 29, 2008

joi .. .the same like miercuri

M-am trezit la 7:15. Nimic interesant in asta.La 7:45 am iesit din casa ... aceeasi aglomeratie pe strazi .. acelais autobuz ticsit de oameni "walk-man" sau mai nou "mp3-man/woman".
Ati observat cum deja nu mai exista limita de varsta la utilizatorii de tehnologie ? :P poate e un lucru bun. 90% din cei care sunt in mijloacele de trasnport in comun au ceva indesat in urechi.

Cea mai tare fasa a fost aseara cand in autobuz un pusti de 15 ani a scos telefonul si sprijinindu-se smechereste pe bara dintr-e scaune a sunat-o pe maica-sa sa ii zica ca a patit el la scoala . Presupun ca nu mai avea rabdare sa ajunga acasa. La final a intrebat-o "Auzi... Da' noi ce mancam astazi?"

M-am sictirit si am coborat cu o statie mai devreme .... simteam nevoia sa merg pe jos.....
Vreau sa fie gata motorul .. sa il termin o data ... sa trec mai repede prin multime.... nu imi place turma!

asta a fost ieri ...


astazi ... cu siguranta se va intampla ceva interesant....

In seara asta sau maine dimineata e gata cadrul... sper sa o montez in we. Desi nu am mari sperante . balamuc e plecat la Most cu tot cu scule si cel mai importat e pelcat EL. Nu cred ca ma descurc singur.....

Am mai zis ca vreau motorul inapoi? Cred ca da ... deja ma sacai pe mine ... dar .... il vreau.



Am descoperit un softulet nou ... bun pentru cei care fac prezentari - ZoomIt. (cel mai bun sunt)

Niciun comentariu: